Witte zomer?

25 juli 2017 - Taxenbacher-Fusch, Oostenrijk

We hebben een goede reis gehad, heerlijk overnacht in Greding en maandag al weer vroeg op weg voor het laatste stukje van de reis. Bij München waren er erg veel werkzaamheden op de ring, dus helaas flink vertraagd daar. 's Morgens zagen we dat het op de camping flink gehageld had, het was helemaal wit, echt heel veel haast om er te komen hadden we dus niet meer....We zijn door Reit im Winkl  heen (en even boodschappen gedaan bij Höflinger) gereden, Oostenrijk in. Mooie rit, met steeds hoger wordende bergen. De laatste 5 km was een spannend bergweggetje, met af en toe een tegenligger, blij dat Nico reed . Op de camping een mooi plekje uitgezocht, toevallig precies het plekje dat op de sneeuwfoto staat. Hier en daar zien we nog wat hoopjes met grote hagelstenen. Tussen flinke buien door toch de tent op kunnen zetten,

's Avonds koelde het flink af (en het was maar 14 graden dat we aankwamen), dus lekker vroeg ons bed in gedoken.

De volgende ochtend heerlijk ontbeten, en we kunnen vast genieten van het mooie uitzicht dat we hier hebben! Er wordt nog wel veel regen voorspeld, dus straks gaan we maar even lekker de omgeving verkennen met de auto.