Lekker weer!!

26 juli 2015 - Bleckede, Duitsland

Vrijdag zijn we heerlijk een stuk gaan fietsen met Frans en Marjet, nadat Jan en Rianne de hele ochtend gespeeld hadden. Met de draken, naar het zwembad, bij de afwas; samen zijn ze overal voor in!!

Mooie fietstocht gemaakt en halverwege een ijsje bij de Italiaan gehaald. Terug op de camping lekker in het zonnetje gezeten, camping onveilig gemaakt, en daarna gezellig gaan BBQ-en.

's Avonds gekeken of we de bever konden spotten, maar we waren net te laat, ze waren al weg...

De voorspellingen voor zaterdag waren niet zo goed, er zou veel regen vallen, maar dat is reuze mee gevallen! 's Morgens heerlijk buiten kunnen ontbijten, bakkie koffie gedaan, en Jan en Rianne hebben lekker gezwommen en gespeeld.

In de middag zijn we naar Scharnebeck gereden, naar het Schiffshebewerk, een scheepslift met een hoogteverschil van 38,5 meter, heel indrukwekkend!.

Met z'n allen nasi gemaakt en in de tent opgegeten, want het begon flink te waaien! Daarna weer kijken of de bevers er waren, en we hebben ze gezien!! Helaas kwamen ze niet op de kant, maar wie weet lukt dat van de week nog!

Vannacht (zaterdag op zondag) is de Hollandse storm hier aangekomen, flinke windvlagen, maar nu schijnt het zonnetje weer!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ted en hannie: